Voor Tele2 abonnementen gelden de volgende voorwaarden:

  • Bellen en sms’en gaat uit één bundel. Een belminuut staat gelijk aan een sms’je.
  • De Sim Only bundels bevatten alleen belminuten en sms-jes naar Nederlandse mobiele nummers, vaste telefoonnummers en naar voicemail.
  • De gesprekskosten worden naar boven afgerond op hele minuten. Je belminuten vervallen na 1 maand. (n.v.t. bij onbeperkte bundel).
  • Na 24 maanden verloopt een eventuele korting op het abonnement. Je betaalt dan het maandbedrag zonder korting, of kunt je abonnement verlengen.
  • Verbruik van data wordt naar boven afgerond op hele KB’s.
  • Nadat de databundel verbruikt is, betaal je geen buiten de bundel tarief. De snelheid wordt teruggebracht naar 64/28 Kbit/s. Je bent geen extra kosten verschuldigd voor het gebruiken van data op deze verlaagde snelheid. Bij het bereiken van 80 en 100% van je databundel ontvang je een notificatie per sms. Je kunt er dan ook voor kiezen om een extra (tijdelijke) databundel bij te kopen en hiermee de reguliere snelheid te behouden.
  • Wanneer je meer belt of sms’t dan in de bundel zit betaal je het buiten de bundel tarief.
  • Downloadsnelheid: tot 225 MBit/s down, tot 50 MBit/s upload. Tele2 heeft alleen een 4G netwerk, dus je maakt altijd gebruik van een 4G verbinding. Let bij het afsluiten van een sim only abonnement daarom op dat het toestel dat je gebruikt geschikt is voor 4G. Klik hier voor een lijst met geschikte toestellen.
  • Fair use policy: Momenteel geldt er geen fair use policy. Wel geldt dat als je een bundel van 8GB of groter hebt, je per maand 6GB aan data in het buitenland kunt gebruiken. Heb je deze limiet bereikt, dan ga je bijbetalen (€ 0,009 per MB). Voor onbeperkt bellen geldt dat je verbruik niet hoger mag zijn dan 3 x het gemiddelde verbruik van Tele2 klanten met hetzelfde abonnement.

Aanvullende kosten

Aansluitkosten € 30,-
Prijs per minuut buiten bundel € 0,25 (n.v.t. bij unlimited bundel)
Prijs per sms buiten bundel € 0,25 (n.v.t. bij unlimited bundel)
Prijs per MB buiten bundel n.v.t.
Prijs bellen in het buitenland in de EU Uit de bundel
Prijs sms in het buitenland in de EU Uit de bundel
Prijs per MB in het buitenland in de EU Uit de bundel
Kosten bellen/sms’en/data buitenland buiten de EU Tarieven vind je hier.
0900- en service-nummers Hiervoor worden belminuten uit de bundel gehaald. Wanneer deze op zijn wordt het buiten de bundel tarief gerekend.
Daarnaast gelden de extra 
kosten die door het servicenummer zelf worden berekend. Deze worden automatisch verrekend op de factuur.

 

Gespreid betalen? Dan koop je op afbetaling.

Betaal jij je telefoon gespreid over 1 of 2 jaar? Dan telt dit als een krediet. Dit toestelkrediet wordt aangeboden door Tele2 Finance BV, Wisselwerking 58, 1112 XS, Diemen. Retail Synergie treedt op als vrijgestelde bemiddelaar voor Tele2 Finance BV, en bemiddelt tevens voor KPN Finance BV, Vodafone Financial Services BV, T-Mobile Netherlands Finance BV, en geeft geen advies over de toestellening. Je dient zelf te bepalen of de toestellening aansluit bij jouw persoonlijke omstandigheden.

  • Lees hier meer over gespreid betalen.
  • Het Europees Standaardformulier vind je hier.

Overige voorwaarden

Dekking Bekijk hier de dekkingskaart
Opzegging De sim-only wordt maandelijks opzegbaar wanneer de contracttermijn is verstreken. Als je een maandelijkse sim-only hebt kun je deze vanzelfsprekend elke maand opzeggen.
Aanpassing Sim-only: Je kunt altijd je abonnement verlagen en zo vaak als je wilt. Deze verandering wordt de eerstvolgende maand doorgevoerd. Een verhoging kan ook vaker per maand: die wijziging gaat direct in.
Abonnement met telefoon: Je kunt je abonnement zo vaak je maar wilt verlagen, maar het mag nooit lager zijn dan je originele bundel. De wijziging gaat de eerstvolgende maand in. Je kunt ook altijd je abonnement verhogen. Deze wijziging gaat direcht in en wordt meteen die maand meegerekend. We verrekenen het aantal dagen van de maand dat je er gebruik van hebt gemaakt.
Herroepingsrecht Wanneer je een sim-only of een toestel met abonnement hebt gekocht geldt een bedenktijd van 14 dagen. Eventueel gebruikt tegoed in deze tijd kan wel in rekening worden gebracht. De termijn van herroeping gaat in op het moment dat het abonnement bij de provider geactiveerd wordt. Wanneer je een combinatie van een toestel met ene abonnement hebt besteld, gaat de tijd voor herroeping on op het moment dat het toestel aangekocht is.

 

Voor KPN abonnementen gelden de volgende voorwaarden:

  • Na 24 maanden verloopt een eventuele korting op het abonnement. Je betaalt dan het maandbedrag zonder korting, of kunt je abonnement verlengen.
  • Bellen en sms’en gaat uit één bundel. Een belminuut staat gelijk aan een sms’je.
  • Zowel de belminuten als het datategoed is 1 maand houdbaar en niet meeneembaar naar de volgende maand. (n.v.t. bij onbeperkte bundel)
  • De gesprekskosten worden naar boven afgerond op hele minuten. Tegoed kan niet worden meegenomen naar een volgende maand.
  • Verbruik van data wordt naar boven afgerond op hele KB’s.
  • Na verbruik van de maandelijkse MB bundel wordt de downloadsnelheid beperkt tot een lage snelheid. Je behoudt wel de mogelijkheid tot bijvoorbeeld mailen en WhatsAppen. Andere internetdiensten werken ook maar zullen zeer traag worden geladen.
  • Wanneer u meer belt of sms’t dan in de bundel zit betaalt u het buiten de bundel tarief.
  • Bij de Onbeperkt minuten/sms abonnementen geldt een Fair Use Policy van maximaal 60 dagen per jaar in het buitenland. Je mag dus maximaal 60 dagen per jaar gebruikmaken van de netwerkdiensten buiten Nederland.
  • 4G downloadsnelheid: maximaal 75 Mbit/s download (en 50 Mbit/s upload), bij 4G+ maximaal 225 Mbit/s download (en 50 Mbit/s upload).
  • Fair use policy: Momenteel is er geen fair use policy. Een fair use policy betekent een beperking van het aantal MB’s of minuten dat je in het buitenland kunt gebruiken. Je abonnement is dus in principe altijd te gebruiken in de EU.

 

Aanvullende kosten

Aansluitkosten € 25,-
Prijs per minuut buiten bundel € 0,25 (n.v.t. bij onbeperkte bundel)
Prijs per sms buiten bundel € 0,25 (n.v.t. bij onbeperkte bundel)
Prijs per MB buiten bundel n.v.t.
Prijs bellen in het buitenland in de EU Uit de bundel
Prijs sms in het buitenland in de EU Uit de bundel
Prijs per MB in het buitenland in de EU Uit de bundel
Kosten bellen/sms’en/data buitenland buiten de EU Tarieven vind je hier
0900- en service-nummers Hiervoor worden belminuten uit de bundel gehaald. Wanneer deze opzijn wordt het buiten de bundel tarief gerekend.
Daarnaast gelden de extra 
kosten die door het servicenummer zelf worden berekend. Deze worden automatisch verrekend op de factuur.

Gespreid betalen? Dan koop je op afbetaling.

Betaal jij je telefoon gespreid over 1 of 2 jaar? Dan telt dit als een krediet. Dit toestelkrediet wordt aangeboden door KPN Finance BV, Maanplein 55, 2516 CK, Den Haag. Retail Synergie treedt op als vrijgestelde bemiddelaar voor KPN Finance BV, en bemiddelt tevens voor Tele2 Finance BV, Vodafone Financial Services BV, T-Mobile Netherlands Finance BV, en geeft geen advies over de toestellening.
Je dient zelf te bepalen of de toestellening aansluit bij jouw persoonlijke omstandigheden.

  • Lees hier meer over gespreid betalen.
  • Het Europees Standaardformulier vind je hier.

Overige voorwaarden

Dekking Bekijk hier de dekkingskaart
Opzegging De sim-only wordt maandelijks opzegbaar wanneer de contracttermijn is verstreken. Als je een maandelijkse sim-only hebt kun je deze vanzelfsprekend elke maand opzeggen.
Aanpassing Wijzigen van je mobiele abonnement bundel kan vanaf 31 dagen na het afsluiten van je abonnement.
Wijzigen van je mobiele abonnement bundel kan 31 dagen na de vorige wijziging die je hebt doorgevoerd.
Je kan je mobiele abonnement bundel nooit wijzigen naar een bundel die lager is dan het abonnement waar je oorspronkelijk mee bent begonnen.
Herroepingsrecht Wanneer je een sim-only of een toestel met abonnement hebt gekocht geldt een bedenktijd van 14 dagen. Eventueel gebruikt tegoed in deze tijd kan wel in rekening worden gebracht.
De termijn van herroeping gaat in op het moment 
dat het abonnement bij de provider geactiveerd wordt.

Voor Telfort abonnementen gelden de volgende voorwaarden:

  • Na 24 maanden verloopt een eventuele korting op het abonnement. Je betaalt dan het maandbedrag zonder korting, of kunt je abonnement verlengen.
  • Afrekening van de gesprekskosten gaat per hele minuten en wordt naar boven in rekening gebracht.
  • Bundeltegoed is 3 maanden geldig, waarvan 2 maanden meeneembaar.
  • Wanneer alle MB’s uit de databundel zijn verbruikt kan je tot de volgende factuurmaand geen gebruik maken van mobiel internet. Je hebt dan wel de mogelijkheid om voor die maand extra internet bij te kopen.
  • Wanneer u meer belt dan in de bundel zit betaalt u het buiten de bundel tarief. (n.v.t. bij onbeperkte bundel)
  • Verbruik van data wordt naar boven afgerond op hele KB’s.
  • De aansluitkosten worden bij de eerste maandfactuur opgeteld.
  • 4G downloadsnelheid: maximaal 150 Mbit/s (gemiddeld 20 Mbit/s download en 10 Mbit/s upload)
  • Fair use policy: Momenteel is er geen fair use policy. Een fair use policy betekent een beperking van het aantal MB’s of minuten dat je in het buitenland kunt gebruiken. Je abonnement is dus in principe altijd te gebruiken in de EU.

Aanvullende kosten

Aansluitkosten € 20,-
Prijs per minuut buiten bundel € 0,30 (n.v.t. bij onbeperkte bundel)
Prijs per sms buiten bundel € 0,30 (n.v.t. bij onbeperkte bundel)
Prijs per MB buiten bundel n.v.t.
Prijs bellen in het buitenland in de EU Uit de bundel
Prijs sms in het buitenland in de EU Uit de bundel
Prijs per MB in het buitenland in de EU Uit de bundel
Kosten bellen/sms’en/data buitenland buiten de EU Tarieven vind je hier
0900- en service-nummers Hiervoor worden belminuten uit de bundel gehaald. Wanneer deze opzijn wordt het buiten de bundel tarief gerekend.
Daarnaast gelden de extra 
kosten die door het servicenummer zelf worden berekend. Deze worden automatisch verrekend op de factuur.

Gespreid betalen? Dan koop je op afbetaling.

Betaal jij je telefoon gespreid over 1 of 2 jaar? Dan telt dit als een krediet. Dit toestelkrediet wordt aangeboden door KPN Finance BV, Maanplein 55, 2516 CK, Den Haag. Retail Synergie treedt op als vrijgestelde bemiddelaar voor KPN Finance BV, en bemiddelt tevens voor Tele2 Finance BV, Vodafone Financial Services BV, T-Mobile Netherlands Finance BV, en geeft geen advies over de toestellening.
Je dient zelf te bepalen of de toestellening aansluit bij jouw persoonlijke omstandigheden.

  • Lees hier meer over gespreid betalen.
  • Het Europees Standaardformulier vind je hier.

Overige voorwaarden

Dekking Bekijk hier de dekkingskaart
Opzegging De sim-only wordt maandelijks opzegbaar wanneer de contracttermijn is verstreken. Als je een maandelijkse sim-only hebt kun je deze vanzelfsprekend elke maand opzeggen.
Aanpassing Verhogen van je bundel kan op elk moment. Verlagen kan tijdens de looptijd van je contract alleen naar de door jou oorspronkelijk afgesloten bundel. Ook kun je bundels alleen opzeggen of aanvragen als deze niet standaard tot je abonnement behoren. Na de looptijd van je contract kun je je bundels vrij verhogen, verlagen, aanzetten en uitzetten.
Herroepingsrecht Wanneer je een sim-only of een toestel met abonnement hebt gekocht geldt een bedenktijd van 14 dagen. Eventueel gebruikt tegoed in deze tijd kan wel in rekening worden gebracht.
De termijn van herroeping gaat in op het moment 
dat het abonnement bij de provider geactiveerd wordt.

Voor Ben abonnementen gelden de volgende voorwaarden:

  • Zodra je internetbundel op is wordt internet op pauze gezet. Je kunt dan gebruikmaken van WiFi of een extra internetbundel kopen.
  • Belminuten worden naar boven afgerond per hele minuut. Je ontvangt je minuten, sms’jes en MB’s op de eerste dag van de maand.
  • Verbruik van data wordt naar boven afgerond op hele KB’s.
  • Zowel de belminuten als het datategoed is 1 maand houdbaar en niet meeneembaar naar de volgende maand. (n.v.t. bij onbeperkte bundel)
  • Na 24 maanden verloopt een eventuele korting op het abonnement. Je betaalt dan het maandbedrag zonder kortin, of kunt je abonnement verlengen.
  • Wanneer u meer belt of sms’t dan in de bundel zit betaalt u het buiten de bundel tarief.
  • Fair use policy: Er geldt geen limiet voor de bundel met onbeperkt bellen en sms-en. Iedereen met een normaal gebruik kan onbeperkt bellen en sms-en naar nationale nummers, met uitzondering van buitenlandse nummers en speciale betaalde servicenummers (bijv. 0900) en betaalde sms-diensten. Ben behoudt zich het recht voor om de klant te beperken in het gebruik van de onbeperkte bundel en schade te verhalen wanneer er misbruik wordt gemaakt van de diensten zoals bijvoorbeeld genoemd in artikel 8 van de Algemene voorwaarden van Ben.
  • Downloadsnelheid: tot 14,4 Mbit/s bij 3G, tot 75 Mbit/s bij 4G.
  • Uploadsnelheid: tot 2 Mbit/s bij 3G, tot 10 Mbit/s bij 4G.

 

Aanvullende kosten

Aansluitkosten € 0,-
Prijs per minuut buiten bundel € 0,31 (n.v.t. bij onbeperkte bundel)
Prijs per sms buiten bundel € 0,31 (n.v.t. bij onbeperkte bundel)
Prijs bellen in het buitenland in de EU Uit de bundel
Prijs sms in het buitenland in de EU Uit de bundel
Prijs per MB in het buitenland in de EU Uit de bundel
Kosten bellen/sms’en/data buitenland buiten de EU Tarieven vind je hier
0900- en service-nummers Hiervoor worden belminuten uit de bundel gehaald. Wanneer deze opzijn wordt het buiten de bundel tarief gerekend.
Daarnaast gelden de extra 
kosten die door het servicenummer zelf worden berekend. Deze worden automatisch verrekend op de factuur.

Gespreid betalen? Dan koop je op afbetaling.

Betaal jij je telefoon gespreid over 1 of 2 jaar? Dan telt dit als een krediet. Dit toestelkrediet wordt aangeboden door T-Mobile Netherlands Finance BV, Waldorpstraat 60, 2521 CC Den Haag. Retail Synergie treedt op als vrijgestelde bemiddelaar voor T-Mobile Netherlands Finance BV, en bemiddelt tevens voor Tele2 Finance BV, Vodafone Financial Services BV, KPN Finance BV, en geeft geen advies over de toestellening. Je dient zelf te bepalen of de toestellening aansluit bij jouw persoonlijke omstandigheden.

  • Lees hier meer over gespreid betalen.
  • Het Europees Standaardformulier vind je hier.

Overige voorwaarden

Dekking Bekijk hier de dekkingskaart
Opzegging De sim-only wordt maandelijks opzegbaar wanneer de contracttermijn is verstreken. Als je een maandelijkse sim-only hebt kun je deze vanzelfsprekend elke maand opzeggen.
Aanpassing Voor het wijzigen van de bel/sms bundel, internetbundel of sms-bundel kun je via de Ben App of door in te loggen op je Ik ben pagina, via “Abonnement” en vervolgens “Wijzigen” een bundelwijziging aanvragen. Zo kun je eenvoudig zelf iedere maand je bundels aanpassen. Bij een abonnement van 24 maanden kan de bundel alleen naar boven aangepast worden. Bij een maandelijks opzegbaar abonnement kan de bundel zowel naar boven als beneden worden aangepast.
Herroepingsrecht Wanneer je een sim-only of een toestel met abonnement hebt gekocht geldt een bedenktijd van 14 dagen.
Eventueel gebruikt tegoed in deze tijd kan wel in 
rekening worden gebracht.
De termijn van herroeping gaat in op het moment 
dat het abonnement bij de provider geactiveerd wordt.

Voor T-Mobile abonnementen gelden de volgende voorwaarden:

  • Na 24 maanden verloopt een eventuele korting op het abonnement. Je betaalt dan het maandbedrag zonder korting, of kunt je abonnement verlengen.
  • Na het bereiken van het limiet van je databundel wordt de snelheid teruggebracht naar de 64 Kb/s. Je bent geen extra kosten verschuldigd voor het gebruiken van data op deze verlaagde snelheid. Je ontvangt een waarschuwings-sms bij 80% van je databundel en bij het volledig gebruiken van je databundel. Met deze snelheid kan je nog wel mailen en WhatsAppen, maar internetdiensten die veel data gebruiken zullen zeer langzaam laden.
  • De gesprekskosten worden naar boven afgerond op hele minuten. Uw belminuten vervallen na 1 maand. (n.v.t. bij onbeperkte bundel)
  • Verbruik van data wordt naar boven afgerond op hele KB’s.
  • Zowel de belminuten als het datategoed is 1 maand houdbaar en niet meeneembaar naar de volgende maand. (n.v.t. bij onbeperkte bundel)
  • Wanneer u meer belt of sms’t dan in de bundel zit betaalt u het buiten de bundel tarief.
  • Je kunt je internetbundel gebruiken in Nederland én de EU.

  • Snelheid: Tot 300 Mbit/s (download) en 75 Mbit/s (upload) bij 4G+ (dit netwerk heeft nog een beperkte dekking)

  • Fair use policy: Deze is afhankelijk van het type abonnement dat je hebt:

    • Stel Samen & Stel Bij met Oneindig Online: je kunt maandelijks 20 GB internetten in zone EU. 

    • Go Unlimited EU of Go Unlimited EU + USA: Je kunt 60 dagen per jaar onbeperkt internetten in de EU (of USA als je dat abonnement hebt), daarna kunt 10 GB per maand in het buitenland gebruiken.

 

 

Aanvullende kosten

Aansluitkosten € 25,-
Prijs per minuut buiten bundel € 0,25 (n.v.t. bij onbeperkte bundel)
Prijs per sms buiten bundel € 0,25 (n.v.t. bij onbeperkte bundel)
Prijs bellen in het buitenland in de EU Uit de bundel
Prijs sms in het buitenland in de EU Uit de bundel
Prijs per MB in het buitenland in de EU Uit de bundel
Kosten bellen/sms’en/data buitenland buiten de EU Tarieven vind je hier
0900- en service-nummers Hiervoor worden belminuten uit de bundel gehaald. Wanneer deze opzijn wordt het buiten de bundel tarief gerekend.
Daarnaast gelden de extra 
kosten die door het servicenummer zelf worden berekend. Deze worden automatisch verrekend op de factuur.

Gespreid betalen? Dan koop je op afbetaling.

Betaal jij je telefoon gespreid over 1 of 2 jaar? Dan telt dit als een krediet. Dit toestelkrediet wordt aangeboden door T-Mobile Netherlands Finance BV, Waldorpstraat 60, 2521 CC Den Haag. Retail Synergie treedt op als vrijgestelde bemiddelaar voor T-Mobile Netherlands Finance BV, en bemiddelt tevens voor Tele2 Finance BV, Vodafone Financial Services BV, KPN Finance BV, en geeft geen advies over de toestellening. Je dient zelf te bepalen of de toestellening aansluit bij jouw persoonlijke omstandigheden.

  • Lees hier meer over gespreid betalen.
  • Het Europees Standaardformulier vind je hier.

Overige voorwaarden

Dekking Bekijk hier de dekkingskaart
Opzegging De sim-only wordt maandelijks opzegbaar wanneer de contracttermijn is verstreken. Als je een maandelijkse sim-only hebt kun je deze vanzelfsprekend elke maand opzeggen.
Aanpassing Je kan binnen je contract alleen naar een hoger abonnement. Heb je al eens verhoogd? Dan mag je terug, maar niet lager dan op je contract afgesproken. Buiten je contract mag je ook omlaag. Wijzigen mag 1x per factuurmaand. Opgespaard tegoed vervalt. Kortingsbedragen blijven gelijk.
Herroepingsrecht Wanneer je een sim-only of een toestel met abonnement hebt gekocht geldt een bedenktijd van 14 dagen.
Eventueel gebruikt tegoed in deze tijd kan wel in 
rekening worden gebracht.
De termijn van herroeping gaat in op het moment 
dat het abonnement bij de provider geactiveerd wordt.

Voor Vodafone abonnementen gelden de volgende voorwaarden:

  • Na 24 maanden verloopt een eventuele korting op het abonnement. Je betaalt dan het maandbedrag zonder korting, of kunt je abonnement verlengen.

  • Zowel de belminuten als het datategoed is 1 maand houdbaar en niet meeneembaar naar de volgende maand.

  • Bij de Smart en Red Essential Sim Only abonnementen ontvang je bij het bereiken van 80% van het beltegoed een sms-notificatie.

  • Als het datategoed voor 80% en 100% is verbruikt, ontvangt je per sms een notificatie.

  • Wanneer u meer belt of sms’t dan in de bundel zit betaalt u het buiten de bundel tarief. (n.v.t. bij onbeperkte bundel).

  • De afrekenmethode voor bellen is per seconde, voor gesprekken korten dan een minuut wordt een minuut in rekening gebracht.

  • Verbruik van data wordt naar boven afgerond op hele KB’s.

  • 4G downloadsnelheid: maximaal 75 Mbit/s download (en 50 Mbit/s upload), bij 4G+ (dit netwerk heeft nog een beperkte dekking) maximaal 225 Mbit/s download (en 50 Mbit/s upload).
  • Fair use policy: Zo lang je met je mobiele telefoon meer gebruik maakt van een Nederlands netwerk dan van buitenlandse netwerken, betaal je in de EU gewoon de Nederlandse tarieven. Als je in een periode van vier maanden méér tijd in het buitenland doorbrengt dan in Nederland én meer verbruik vertoont in het buitenland dan in Nederland, wordt er gesproken van onredelijk verbruik. Als er sprake is van onredelijk verbruik, krijg je een bericht met het verzoek om je roaminggedrag aan te passen. Als dit na 14 dagen niet aantoonbaar is veranderd, wordt er vanaf dat moment een toeslag op je roamingverbruik in rekening gebracht. De toeslagen zijn: €0,04 per minuut, €0,01 per SMS en €0,01 per MB. 

 

Aanvullende kosten

Aansluitkosten € 25,-
Prijs per minuut buiten bundel € 0,25 (n.v.t. bij onbeperkte bundel)
Prijs per sms buiten bundel € 0,25 (n.v.t. bij onbeperkte bundel)
Prijs per MB buiten bundel € 2,- per 200 MB
Prijs bellen in het buitenland in de EU Uit de bundel
Prijs sms in het buitenland in de EU Uit de bundel
Prijs per MB in het buitenland in de EU Uit de bundel
Kosten bellen/sms’en/data buitenland buiten de EU Tarieven vind je hier
0900- en service-nummers Hiervoor worden belminuten uit de bundel gehaald. Wanneer deze opzijn wordt het buiten de bundel tarief gerekend.
Daarnaast gelden de extra 
kosten die door het servicenummer zelf worden berekend. Deze worden automatisch verrekend op de factuur.

Gespreid betalen? Dan koop je op afbetaling.

Betaal jij je telefoon gespreid over 1 of 2 jaar? Dan telt dit als een krediet. Dit toestelkrediet wordt aangeboden door Vodafone Financial Services BV, Avenue Ceramique 300, 6221 KX, Maastricht. Retail Synergie treedt op als vrijgestelde bemiddelaar voor Vodafone Financial Services BV, en bemiddelt tevens voor Tele2 Finance BV, KPN Finance BV, T-Mobile Netherlands Finance BV, en geeft geen advies over de toestellening. Je dient zelf te bepalen of de toestellening aansluit bij jouw persoonlijke omstandigheden. 

  • Lees hier meer over gespreid betalen.
  • Het Europees Standaardformulier vind je hier.

Overige voorwaarden

Dekking Bekijk hier de dekkingskaart
Opzegging De sim-only wordt maandelijks opzegbaar wanneer de contracttermijn is verstreken. Als je een maandelijkse sim-only hebt kun je deze vanzelfsprekend elke maand opzeggen.
Aanpassing Ga je met regelmaat je bundels te buiten? Je kunt je abonnement altijd verhogen. Heb je meer tegoed dan je op krijgt? Je kunt na 6 maanden binnen je abonnementsgroep verlagen, bijvoorbeeld van Red Super naar Red Essential. Overstappen van een Red naar een Smart abonnement kan dus niet. Het verlagen binnen je abonnementsgroep kost eenmalig € 25,-
De volgende voorwaarden gelden:

– Je houdt dezelfde einddatum van je contract
– Acties en kortingen op je abonnement vervallen
– Het tegoed van je oude abonnement vervalt. Je krijgt een nieuw tegoed dat hoort bij je gewijzigde abonnement.
– Bij je abonnement krijg je nieuwe voorwaarden
– Op je rekening kan het er ook net even iets anders uitzien, na verlengen bijvoorbeeld.
Herroepingsrecht Wanneer je een sim-only of een toestel met abonnement hebt gekocht geldt een bedenktijd van 14 dagen.
Eventueel gebruikt tegoed in deze tijd kan wel in 
rekening worden gebracht.
De termijn van herroeping gaat in op het moment 
dat het abonnement bij de provider geactiveerd wordt.