Retourneren

Alle bestellingen in de webshop kunnen zonder opgaaf van reden geretourneerd worden aan Welcom, mits deze retourzending binnen 14 dagen na ontvangst van het betreffende product is gemeld. Maak hiervoor gebruik van één van de formulieren die hieronder genoemd worden. Er wordt vervolgens contact met je opgenomen over de vestiging waar je het product naar terug kunt sturen. Je hebt hier nog eens 14 dagen voor, nadat het formulier door Welcm is ontvangen. Je krijgt het aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending, zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping teruggestort op je rekening. De kosten voor het terugsturen of terugbrengen van het pakket naar Welcom zijn voor jezelf. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Uitzondering op deze regel is dat als je bij het beoordelen van het product schade toebrengt aan het product waardoor waardevermindering ontstaat, deze ingehouden kan worden op het te retourneren bedrag. 

Retourneren van abonnementen

Wanneer je een sim-only of een toestel met abonnement hebt gekocht geldt ook een bedenktijd van 14 dagen. Eventueel gebruikt tegoed in deze tijd kan wel in rekening worden gebracht. De termijn van herroeping gaat in op het moment dat het abonnement bij de provider geactiveerd wordt. Wanneer je een combinatie van een toestel met een abonnement hebt besteld, gaat de tijd voor herroeping in op het moment dat het toestel geleverd wordt. 

Als je een abonnement op wilt zeggen binnen de herroepingstermijn kun je hiervoor direct bij Welcom terecht. Gebruik hiervoor onderstaand formulier of neem contact op met de persoon  die je bestelling heeft afgehandeld.

Formulier voor herroeping

Download  hier  het formulier voor herroeping per post en e-mail, of gebruik ondertsaand formulier. Uw melding wordt per mail bevestigd.